The dream in the USA

Rise and shine! :D
klockan 09:30 imorse drog jag och jossan ut och tog en jogging tur.
Jag har alltid drömt om att när jag blir äldre så bor man vid någon strand
i t.ex. Californien och så vaknar man upp går ut tar en joggingtur och sen
går man hem och dushar sedan får man frukost serverad. Sen så har man
hela dagen framför sig. Det värkar vara en perfekt start p dagen så så vill
jag ha det när jag blir äldre. Så vi tänkte testa (inte för att vi bor vid någon
strand i californien) menmen..vi sprang inte så långt direkt 1.5 km eller
lite mer eller mindre. Själva jogging turen var la bra ibörjan men blev
sämre och sämre. Men det var skönt att komma hem och dricka vatten
och ta en dush. Nu sitter jag vid tv:n och väntar på frukost hihi. Idag
ska vi nog ut till båten om vädret till låter. Och kanske sova över också.
Mysmys! Nu ska jag watcha tv pusshej.


"The dream in the USA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0