Summer feelings ♥

Hejhej!
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, bara tagit det lungt. Men det är väll det man har Söndagar till?
Lördagar är man oftast ute länge är med kompisar osv och sen har man Söndagen för att vila upp sig
från gårdagen och morgondagen som ofta är skoldag. Men snart är det sommarlov och då behöver man
inte tänka vilken dag det är utan de bara rullar på! Igår var jag med Malena och vi tog bussen till ingetorp
och badade. Riktigt skönt är det där? inte särskilt kallt faktiskt. Sen sola vi och åkte och köpte glass. Riktiga
Sommar känslor ♥ Sen på kvällen satt jag ute med Stephanie , älskar att det är ljust på sommar kvällar här i Sverige, ett stort plus! Vi satt på vår lilla bro och prata om allt möjligt , mys! Man känner verkligen att sommar är på g. Och sjukt som det är så börjar sommarlovet på Onsdag. Shit, obegripligt! Dagarna går fort. Nu har jag precis tagit en dush och ska fixa mej . Hörs. bjuder på några sjukt "charmiga" bilder. ;)


'




På kvällen med steff . Vår bro , vårt ställe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0