Sommarstart 2011!

hejsan svejsan! :D
Igår kväll gick jag till Malena lite för fest med godis och läsk sen så drog vi till sommarstar i Kungälv
där alla ungdommar "festar" ikväll då. Först var det konsert med medina ison o fille osv , kommer inte ihåg alla namnen hehe ? Aja det var stört skön stämning alla var glada för det är sommarlov och alla hoppa dansa , sjukt kul! Ännu bättre var att jag & Malena stog längst fram vid scenen , najs or what? Så det var jätte härligt ! Sen klockan 23 satte discot igång i full fart . Det var en kille som typ stalkade mej o malle han kolla oss djupt  i ögonen och förföljde oss och försökte dansa med oss..Aja det var skit bra stämning och musik ! Jag och malena var värsta party pinglorna haha! Riktigt bra start på sommarlovet. Jag kom hem sen vid kvart över ett typ. Mina ben var helt slut och är det fortf. Men så värt! Sjukt bra kväll! Nu ska jag strax till farmor och bengt och sova över där i natt. Sen kanske jag ska ut och segla och sova över i båten Lördag till Söndag så det blir la ingen super uppdatering direkt. Nu kommer dom och hämtar oss när som hällst så får dra nu så pusshej! <3 ( Har inga bra bilder men har video klipp men hinner inte ta bilder från de nu..)


New kid?



Medina




Ison & fille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0