kul kul dag!

skara sommarland med alla 8 : or igår då , fett nice ! :D
Det var 2 bussar vi alla färdades dit med och en av bussarna gick
typ sönder så dom fick typ vänta en timma i allingsås eller något ?
Haha "In your face" . Haha tur att man INTE va med på den bussen då hehe.
Först var vädret såhär som på bilden nedan alltså = skit..men de blev lite bättre
sen. Alltså äääällllsssskkkkaaaa vattenlandet där skit kul verkligen! *tummen upp*
Dagens var ju när jag o malena var och badade och så fastna våra överdels bikinin
i varandra haha. Vi fick panik där och typ stog där och drog men förskökte göra så
att vi inte drog av dom! Sen åkte jag världens snurrigaste grej med steff , besma
ochbEmelie. Asså shit när jag pratar om snurrigt menar jag det verkligen. Kändes
ju somom man skulle spy efteråt..Men sammansatt var det en rolig dag ! :D








Malena, emelie , stephanie o besma på bild :)

För snygg för att synas på bild! hehe..
På bilden åkte vi saken nedan.





Vattenlandet in my (L)


Vet inte om man ser det så bra men blev helt genom blöt
verkligen HELT genomblöt av en wb flumeride sak där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0