"tick tock on the clock but the party don't.."

Jag försöker blogga men jag skriver något tycker det låter helt ok,
..nästa sekund wtf! , så kan jag ju nt skriva. Så jag har raderat typ
några hundra meningar..känns det som. Men aja jag försöker på nytt
h-e-h-e. Skolan började idag igen, WWIIIHHHHOOO..fast nea. Min
älskade vänn stephanie fyller år idag föresten! Love u ♥ kommer
alltid finnas för dej. Vaaad..har mer hänt..? Jo just det ja, igår fick
jag hem massa bilder jag har beställt. Så skön känsla nu när jag
har bilderna utskrivna. För datorn kan ju krasha när som hällst elr
så men nu har jag dom utskrivna. Haha bilder är en speciell liten
sak..hmmm...det är som att man fryser ett ögonblick ungefär och
sen kan man kolla på det och typ gå tillbaka i tiden..hehe det var
min åsikt det..;) Och imon ska jag kopiera mer bilder från stephs
data..wiho! Aja just det..har fortfarande 2 stoooora stooora nyheter
som händer i år som jag inte har berättat. Men jag vill att det ska
ha ett eget inlägg så skriver det nt nu. Och tror jag nt  orkar göra
det precis efter detta..? Aja "Tick tock on the klock but the party
don't stop and oh..oh,oh,oh,oh,oh..." Aja det blev ett litet märkligt
inlägg känner mej lite en aaaannnniiiinnnggeeen vimsig. Aja men ska
sluta innan detta blir för långt och alla bah, masssa text orka läsa
bläddra förbi, fast haha det gör nog alla endå. Nä men aa natti natti!
( grattis gmn, min favo bild på oss drf lägger jag upp den, love u♥ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0