Valet 2010..? alliansen eller

Hejsan ! Hinner nt blogga så mkt just nu ! Men jag har riktigt roliga saker att berätta..
För my life as liz börjar snart på mtv. En reality show typ om en tjej som går sista året
på High school.  Och förrut var hon en av dom poppulära men nu är hon den udda tjejen.
Och hon bråkar en del med hennes fördetta bff den blonda poppulära..Aja jag är jätte bra
på att berätta jo jag vet..Men aja valet är ju snart. Får ju inte rösta än, Men tycker
serriöst att det är rätt så spännande de här med valet o politik haha. Vilka hejar ni
på..? Det rödgröna eller alliansen..? Vilka tror ni kmr vinna..? ;) Men aja måste gå
programet jag ska se börjar om en minut..! Sista minuten & jag = ja det hänger
liskom ihop *haha*..? ;) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0