en sann djurvän *haha*

Sitter och väntar på att posten ska komma ngn gång, seeeegt..
Kanske så kommer ju min vackra mydress jag vunnit i en blogg
tävling. Men jag ska inte ha förstora förväntningar att den kommer
idag för då kanske jag bah blir besviken..Men hoppas att den kmr(!)
När jag skulle gå hem från skolan såg jag en snigel som låg på
vägen så jag skulle flytta den. Poängen var att jag skulle rädda
den men jag tappade den. Åh jag har skuldkänslor nu för att jag
skadade den..Jag är en sann djurvänn ! Hadde sovmorgon imorse
och då var det ju allt chill , låg i sängen och myste med ben & Jerry
glass "cookie dough" och kollade på vakna med the voice för jaa
det var typ blogg tema eller ngt så dessie,amir osv skulle vara md
där *hihi* :D uhmm ja det hände en liten pinsam grej idag på sve-
nskan..Det var typ genomgång och jag skulle skicka ett snabbt sms
. Plötsligt så sa vår lärare , Jonna hänger du med, vi har faktiskt g
genomgång..(?) Lägg ifrån dej mobilen på en gång..(!) Haha aja
man lär sig av sina misstag, får va lite försiktigare bah nästa gång.
Hehe..ja det är inte så att det e bah granar bah här,utan det är
mest björk osv men granar är så mkt lättare att rita , så ritade
bah det isället. Bild jag målat från idag med snigeln i handen.
Nu ska jag watcha dinsney chanel , puss ♥
uppdatering: YAY snigeln is alive !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0