oupsi..

Hej, jag är trött. Jo jag vet ni bah *careface* Men ah. Skolan
idag har la vart som vanligt,? fast fick lite damp å slöjden och
kastade ett garn på golvet och sa till steph och ta upp det. Och
sen började vi kasta garnet på varan och larvade oss och läraren
tyckte att jag var  busig *hihi*. Aja , var på konfirmationen idag
ju, jst det! Haha ja.. Vi kom försent dit. Sen tog vi ett djupt andetag
o bah ska vi gå in elr inte vad ska vi gö?! Lite pinsamt att komma
försent första dagen o alla sitter o väntar på än höhö. Men aa vi
skulle gå in men vi blev jätte chockade när det var låst..? Vi fick bah
skrek typ "vad ska vi gö?! Ska vi gå eller vänta blablabla.." men sen
kom än och öppna dörren. Sen fatta jag inte hur man skulle göra för
att hänga upp jackan hhaha *www.blondintillmax.se Sen försvan
han typ *hokus pokus* Haha jo bra humor jag har.. Vi visste inte
vad vi skulle gö oc tänkte typ , ofta vi är dom enda här. & så prata
vi skratta osv. Sen kom han tebax o bah men  asså dom  är därnere?
Hehe *ooupsi..* Hehe då var vi en del fösenade och så tog vi ett djupt
andetag och gick in, men fick värsta skratt attacken haha pinsamt. Haha
dom tyckte nog att vi var lite dumma i huvudet där haha. Aja sen var vi
där osv. Självklart att jag gick o snodde godis från godis skålen
som fanns där ! Vi fick  böcker,lärde känna varan,träna på en grej osv.
Sen när vi skulle gå var vi tvungna o ta en  längre väg för ja skulle hämta
min jacka, & steph öppna dörren och ett larm typ  började gå igång. Haha
shit va kul det var. Haha we goes inbrotts tjuvar. fast jag i  detta fallet
utbrottstjuvar..? Haha "humor" Kallas det jag har :D. Aja orkar inte skriva
mer..Iallafall när jag  kom hem chilla jag. Lite senare kollad jag och family
på medium , dubbelavsnitt och åt lite godis med mjölk = Bästa mixen ♥ Aja
nu ska jag sova, trots allt skola imon endå!Säkert en hel del  massa stavfel
idetta inlägg är så trött.
*mums* godis & mjölk :D

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vad tycker du helt ärligt om bloggar som drivs av killar ? bra eller dåligt ?



//liindblaads

2010-09-23 @ 10:24:03
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0