JAG OCH ORIENTERING = DON'T MIX

wwwiiihhhoooo, Det dumdumma internet funkar äntligen igen *happyface*
Har haft orientering i skolan idag. Jag skulle få skjuts dit men gissa vad det blev
typ motorstopp elr ngt (!?) Men som tur var så ordnande det sig till slut. jag &
orientera = nje don't mix haha..? Så jag och felica hadde tänkt att vara lite
busiga & vänta på varan mötas o gå¨tillsammans *hihi* Alla hadde olika tid,
poängen var mer att man skulle gå själv, men serriöst jag hadde liksom
kommit vilse..(!!!) Jag vet nt hur man håller en karta och följer den typ
osvosvosv...Sen kom Therese & hängde på oxå ! Jag = www.dumihuvudet.se
*HAHA* Jag råkade tappa själva orirenteringslappen..Höhö lyckat..? Men
vi hittade den som tur var! Sen kom det lärare och vi typ bah "OMGSH
NOO lärare , splittra oss!" Haha så vi slplttrade oss och sprang bakåt
och åt olika håll och så. Men sen sprang vi fram när lärarna hadde
gått *HAHA* gu vad vi skrattade :D Fick allt lite grepp om orientering
sen. Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0