"day and night your by my side, protecting me"

Jo..jag somnade igår. Eller a jag satt fastklistrad framför valet 2010
med en kopp varm choklad med grädde *hihi* mys, ♥ Sen var jag
sjukt trött & serriöst orkade verkligen nt blogga..Men aja tyckte ni
att rätt vann..(?) Vad tyckte ni om att sverige demokraterna kom
med i riksdagen..(?) Enligt min åsikt var det nt bra alls nä ush !
men serriöst jag har typ  blivit politik intresserad, jag tyckte det
var jätte spännande. Fuck att 1:an nt har paus, för jag ville nt missa
någonting men var tvungen att gå på toa *haha*. Nä men det var
faktsikt intressant. Aja som sagt..igår sa jag ju att jag hadde roliga
nyheter..(!) Jo det är såhär, att ni vet att jag berättade om att jag
var med i en tävling om en mydress..? Jo det är såhär att jag vann
den tävlingen. *happyfacehappyfacehappyface* ! :D Hahha helt
otroligt , hur ofta vinner man liksom..(?!) trodde verkligen aldrig att
jag skulle vinna..(!?) För er som nt vet det tävlade jag om en mysdress,
wwwwiiiieeeee så kul att jag vann, tack så jätte mkt. Aja i förrgår var jag
på cirkus ! Berättar mer om det senare när jag har bilder,*haha* Jag försökte
fota som en galning men av ngn dum anledning ville dom typ nt bli bra höhö.
Men ska se sen om jag fick ngn bild som är ok. Aja nu känner jag för att sluta
skriva på detta inlägget.  btw Jag valde en röd i small. Paintskills ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0