clothes for free

Hej jag är trött..? Men jag orkar inte sova..? Hahah jag vet jag e lite cp.
Pallar nt skriva en massa ursäkter om min dåliga uppdatering så ja..
Var med steph förut i veckan. Jag fick en massa skit snygga kläder av henne !
*tacktacktacktacktacktacktack* puss på dej   Tänkte ta kort på alla kläder
jag fick men damp kameran dog & laddaren är hoss pappa *dumihuvudet*.
Men aja får väll lägga upp bilderna jag hann ta innan den dog ! Idag har
jag vart i skolan elr ja..Jag var typ på studiebesök i gbg hela dagen. Vår
grupp molly, josefin, felicia & jag var i gbg på ett studiebesök och besökte
då ett ställe där som gör egen choklad & säljer . Serriöst , nu har man typ
värsta annorlunda uppfattningen om choklad än förut !  Uppskattar det mer
och haha när vi intervjuade hon som hadde företaget nämnde vi marabou.
Och hon typ bah "ssshhh" det är som att säja en svordom här att nämna dt
haha LOL. Nu tycker jag iallafall att choklad är välldigt intressant. & jag är
verkligen nt sugen på ngn marabou elr ngt..!? nää *ush* rikitga praliner
ska det vara ! Fast hon var typ läskig..? Hon stirrade på en när hon hadde
pratat klart och bah stog och tittade en i ögonen as länge..! Sen så pratade
hon även en del med sig själv haha. Aja hon visste verkligen vad hon gjorde
iallafall. Haha vi kom dit tidigt så vi besökte ofc BR ´leksaksaffär ! Hahah jag
& molly hadde jättekul därinne. "vet du vad det bästa är ? *trumslag* , leksaker
från BR" :D Aja nu sitter jag & lyssnar musik - sofijah, du kom som en vind ♥
Annarsi veckan har jag: vart med steph,gymnastik,mina gymnast byxor har
kommit!,skola osv..Aja puss. PPIIIICCCSS på en del av kläderna nedan !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0