motorcykel flicka

Kom precis hem från en tur med pappa på motorcykeln. Det var sjukt
längesen jag åkte motorcykel så det var på tiden. Men var lite rädd i början
att det skulle gå för fort osv , men det var inte så läskigt som jag trodde.
Riktigt kul var det. Imorse var jag & steph på gudstjänst , för vi går ju
i konfimering nu, där fick vi reda på lite mer om konfimeringen och så
var det fika typ och så. Just det min mamma fyllde år igår, grattis till
mamma ♥ Så jag & jossan var där igår åt god mat och såg på film
firade osv. Vi fick en jätte snygg plastma (stavning) tv av mamma!
Haha lite fail eftersom det var hon som fyllde år och inte vi haha.
JAG-ÄR-BORTSKÄMD . Men jag är jätte deprimerad samtidgt som
jag är jätteglad..(?) För grejen är att tvn ska vara inte på jossans
rum för jag har inget sånt utag..*snyft* , fast det ska vara bådas
tv men aa det känns ju allt lite mer som jossans , menmen..Nu
ska jag ta o fixa mej . Ska vara med Malena snart. Vi ska förm-
odligen sola solarium och se på film, mysmys :D PPUUUSSSS!


Hehe..fina bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0