Hata rubrik

Hejsan sötnosar  Måste bah säja att jag & steph hadde så kul
på maxi igår :D Vi sprang runt & kastade fotbollar på varan , en liten kille
tyckte vi var hel wierda haha..Sen så skulle vi ha en sådan vagn där man lägger
varorna i , jag satt mig i den så steph körde runt mej i den haha hon tänkte köra
in mej i väggen *onda tankar* höhö.. Sen när vi skulle gå in till maxi så var det
en man som försökte komma ut från maxi och så skulle jag gå in så blev det så
där ni vet..Jag blockerades han väg flera gånger! Men jag märkte typ ingenting.
Så sen vände jag mej om och då skrattade steph & jag fatta ingenting typ..Haha
www.jagärdumihuvudet.se, åå vad flummigt det var ! Hahah bbbbäässtt vard
:D Innan det hadde vi gymnastik träning & vi tränade på stå på händer på marken
vanligt. O det gick jätte bra , jag kan stå bra på händer nu ! Kul när man märker
att träning ger resultat ! Jag höller även på att träna på split & spagat , jag är int
nere än man märker att jag blivit bättre. Aja nu är jag hemma , kort skoldag idag.
Vi hadde No & Jag, felicia & molly är en grupp. Vårt skolarbete är om choklad så
vi var nere & intervjuade dom på "belgiska pralinboden" Vi fick även provsmaka
choklad ! *mums* . Btw nu sitter jag hemma & väntar på att Emma ska komma
hit ! Å det var typ bokstavligen miljoner år sen jag , josse & Emma gjorde ngt.
Vi var bästa kompisar förut , jag saknar alla minnen ♥ Vi 3 kallades oss för
punk drottningen , punk prinsessan & punksyrran..Hahah åå detta väcker en
massa minnen *snyftsnyftsnyft*. Well nu ska jag äta choklad + dricka mjölk
= perfekt mix ! See yaa babes . Vill oxå nämna att jag vet att min uppdatering
suger men det är för att , statstiken sänks för min låga uppdatering och det gör
att man inte har ngn blogg lust (?) Men jag vill få tillbaka blogglusten igen. Men
då måste jag börja besöka bloggar , justera design, roliga & intressantare
inlägg. Men jag behöver viljan ! Får se om till helgen elr ngt jag börjar "blogga"
på riktigt igen. Vill oxå nänmna att jag har agro på rubriker , kommer aldrig
på ngt bra o skriva där (?) Nu blir inlägget sjukt långt så måste sluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0