HAHAH

Sitter hemma o knarkar näs spray , nt kul *snyft*
Jag hadde inget för mej förrut så jag smsade 118 100.
Och jag frågade samma fråga som bloggarna kissie &
dessie har gjort : Vad kommer jag bli när jag blir stor?
Och detta svaret fick jag ; Böcker, böcker, böcker !¨
Världen har i ditt tycke för lite böcker. Och därför
bestämmer du dej för att bli en förstklassig författare.
Du provar dej på att skriva några spännande deckare
först innnan du hittar den genre som passar dej bäst,
Science Fiction romaner! Du skriver några hyllade verk
som 1000 år senare blir en massiv religion. Mvh 118800
Min åsikt: Haha en författare..? njaaee..Det är rätt så kul o skriva
men jag har inte tålamod att skriva en lång bok..? Men haha coolt
jag ska skapa en egen religion , Hahah :D , aja puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0