En höst Lördag

God dag sötnosar  Idag känns det som en äkta mys dag. Sitter inomhus med mjukiskläder och det är mulet ute,Tänkte sätta på en film kanske..ngt filmtipps..(?):D Jag gillar alla sorters filmer så skriv om ni kan ngn bra ! Btw, det känns verkligen som hösten har kommit nu..Var ute lite förut och då märkte jag att  löven var  färg-glada.. har inte märkt det förän nu,antigen har det vart så ett tag o jag e efterbliven & nt har märkt det, eller så har det hänt nyligen. Iallafall jag har en riktig höst känsla nu, Skolan har ju börjat igen,mulet o regn,färgglada löv..(?) Aja min åsikt anyways. Förut beställde jag ett par mjukisbyxor där det står gymnast där bak ! Har länge viljat ha ett par. Enda sedan jag började i gymnastik. Har gått i det över en termin. men det äre liksom lite fail att köpa det när man är nybörjare. Haha leka *jag är bra gymnast* när man nt äre dt? Men nu börjar jag bli lite bättre enligt mej, träning ger resultat har jag märkt verkligen. Så nu kändes det som jag gjärna gjärna ville ha dom mjukis byxorna . Om ni har ngt bra film tipps , skriv det ! Var nt rädda jag är inte farlig..eller (?) HAHAH nää,men skriv på! Tänkte även göra lite varm choklad men grädde för att få in höst stämningen  Det är byxorna på bilden jag beställt !

Kommentarer
Postat av: "novala"

Fototävling på bloggen nu, om du vill vara med kan du ju ta en titt ;)



(om du bara tycker detta är jobbig reklam får du ta bort kommentaren om du vill)

2010-09-11 @ 15:31:17
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0