din åsikt inför blog awards 2010 ?

Rösta din åsikt (!) Vem ska du rösta på inför blog awards 2010 (?) :D
( ÅHH , damp ! Jag hatar att den texten är lila rubriken alltså. Vet ngn
hur man ändrar det ? ) Min åsikt: Jag har röstat på dessie!  Hnnes blogg är
intressant och hon har bättre uppdatering o hon har mognat och utvecklats
utan att bli tråkig att läsa om ! love her  ( Fast jag gillar isabelles blogg oxå,
Kan man rösta på 2, det kan man väll nt..Men aja jag är endå nöjd med mitt
val!)
ofc jag har röstat på dej
Din blogg är intressant och du
har bättre uppdatering o du har
mognat och utvecklats utan att bli
tråkig att läsa om ! love u ♥

Omröstningen Vem ska du rösta på till "Blog Awards 2010" ? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!

 


Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-22 @ 11:40:04
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0