Mycket text

Hur ska jag börja ?
Joo, jag har färgat håret,bokat resa,shoppat,fått bra betyg,haft träning
chillat med kompisar,solat och en hel del mer :D. Denna veckan har kännts
ovanligt bra. Brukar inte vara på så ba humör. Känns som denna veckan
har vart jätte bra ärligt talat. Har haft en redovisning som var väl förbered,
efter studiebesök, och ett väl utfört arbete. Vi fick mvg på det , och måste
siga att jag ät mycket stolt ! Sen har jag även fått tillbaka andra prov som
jag även fått bra i typ vg. Sen denna veckan har jag umgåtts med mer
olika männsikor och har försökt prata mer med andra, komma ut ur skalet
litegranna. Sen har jag även haft riktigt kul denna veckan. Igår före träningen
var jag jossan och steph tidigt där och vi lajvade oss som vanligt. t.ex steph,
aa hon hållde en vattenflaska i handen sen råka hon hålla den lite upp
och ner på och den råkade inte vara stängd helt så hon råka hälla ut
vattnet HHAAHAHHAH. Så kul det såg ut asså! Aja träningen gick la okej
sen. Aja som sagt jag ska resa på höstlovet. Jag ska till Litauen, ska
vara där i några dagar bah men det blir nog trevligt för mamma och
pappa jossan och jag ska pka dit tillsammans trots att dom är separe-
rade. Har färgat håret och det e lite mörkare mer ljusbrunt och inte lika
blont längre. Har även köpt mysiga mysiga höst skor ♥ lägger in bild
sen. Nä men ärligt talat så måste jag sluta skriva innan detta inlägget
blir dubbelt så långt..(?) För tror mej det kan det bli..HAHAHAH (!) :D
( i parantes, vet att det är mycket stavfel men pallar inte ändra..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0