sweet dreams

ÄÄÄÄLLLSSSKKKAAA DDDDIIISSSNNEEEYYY ♥ Björn bröder var min favo film när jag var liten. Kommer att jag såg den med pappa & min syster på bio för några år sedan, jag kommer ihåg att jag var över lycklig för att jag skulle se den. Haha och pappa älskade humorn som älgarna har i den men då var jag för liten för att fatta skämten. Jag typ *huh* vad var det roliga..? Fast jag skratta fast jag inte riktigt fatta fail men aja. Min syster kollade på den ikväll och då så blev jag liksom påmind om den. Här är ett klipp med det roligaste från filmen. Haha älgarna är så coola :D (!) Inatt ska jag drömma socker söta drömmar om katter och regn- bågar , john blund vakar över mej hihih. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0