it's raining man, hallelujah it's raining man..

...it's raining man , hallelujah it's raining man amen...
wow, den låten sätter sig verkligen på hjärnan (!) Idag har det verkligen
vart fult väder ute , regn och blåst ! Råkade rammla i en stor
vatten pöl förrut oxå så mina skor blev genomvåta HAHA lyckat :D. - tiieewp
klaantighw? - (oseriös..) Kan inte skriva så mycket mer nu för datan dör när
som hällst och jag är alldelles för lat för att springa och hämta laddaren..TTYN

uppdatering någon minut senare: Jag hämtade laddaren! :D
Här kommer några höst hissar & dissar!



- Hösten är en riktig mysig årstid ! Det är börjar bli kallare
utomhus och man vill gjärna komma in i värmen , sätta sig
ner i soffan med tända ljus och en kopp varm choklad och
mysa framför tv:n

- Den nya höst trenden ! Att ha brunt nagelack , so sexy ♥


- Öronmuffar, Jag är nog inte den enda där ute som ser hemsk
ut i mössa..? Men jag fryser lätt om öronen endå ! Och då är öron
muffar perfekt , och det är så sött oxå . Finns ett par leopardmönstrade
från H&M för 40 kr.




- HHHÖÖÖÖSSSTT AAACCCEEESSSOOOAARRRREEERRR ! ♥
stickade vantar,halsdukar,mössor,öronmuffar osv osv osv..






- Man vill vara brun & sommrig men man blir bara vitare
och vitare..ush

- Hösten behöver inte bara vara mysig med alla vackra löv
utan den kan även betyda: regn,hagel,vindigt,frost,oväder !

- Man saknar att bah kunna gå ut med shorts och th shirt utan
måste ta på sig varma kläder för att inte frysa.

- Hösten kan ibland kombineras med D-E-P-R-I-M-E-R-A-N-D-E


Vad tycker ni om hösten..? Hiss eller diss..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0