*BITCHSLAP*

Hey, guess what..? Det har snöat hihih, fast den typ försvan på en gång *snyft*. *BITCHSLAP BITCHSLAP BITCHSLAP* till malena som har vart allämnt elak idag och aa..HAHA vi hadde typ girlfight! Aja nu har jag haft gymnastik träning, vi var i dans salen idag och tränade mest på friståendet. Det är typ storm ute elr ngt, det blåser som in i h*elvete iallafall! Åh, känner typ att jag inte har ngt riktigt att skriva om , jag mest blabla;ar.. skriver en mening om en sak och sen ett nytt ämne..blablabla..AAAJJJJAAAAA, min pappa är bortrest , han är i Estland. Ni kanske inte visste det men jag är en fjärde dels därifrån hihih :D Fast aa pappa är där på arbetsresa. Sen så är jag från min mammas sida från Estland. Man siger Tere - god dag på Estländska. (säjer man estiska elr estländska..?) Aja då kanske ni lärde er ngt nytt idag. Nu ska jag iallafall vara med min ääällllsssskkkllliiingg , felicia min kanin! ♥ Har köpt godis oxå så nu ska jag mysa PPPUUUUUSSSS pic på mej med mina super-duper-uper-mega snygga gymnast mjukisbyxor hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0