Ingen rubrik här nt

Lovar du att vara ärlig jaou
Du heter jonna
Smeknamn inget *snyft*
Sorglig låt Brooke hogan - dear mom
Beroende av ca$h oo Ben & Jerry glassar ♥
Vem du behöver mest just nu Ja vet nt ?
Vad folk tror om dig haha cool
Vad du oftast får komplimanger för min mage,lår,ben,hår,kläder.
Hur man imponerar på dig var dej själv & snygg
Brukar du skratta för dig själv Haha jaa
Vad det står i ditt senast inkomna SMS "Haha åh tack :D<3"
Var du bor Utanför gbg
Trivs du där jouu 
Sprit, cider, vin eller öl cider älska ♥
Brukar du bli för full nejs
Är du allergisk i mot något tror nt t ? ;o
Nästa mål i ditt liv bli sommar brun (a)
Antal timmar sömn inatt 8 ;oooo
Sov du ensam japp
När du mår bra när jag är lycklig..?
Hur du känner dig nu morgonruffsig
Vanligaste färg på dina kläder svart,vit,rosa,gul,blå..
Vad du tycker om fötter ushh
Vad du saknar jaaduu..
Hade du en bra kväll igår jauu såg på skräckfilm

och åt pizza (y)
Favoritdryck på morgonen mjölk ((:
Rakar du benen nt ofta nån gång
Är du blyg för folk ja nt känner kan

jag va dt ja.
Sysslar du med någon idrott Gymnastik <3
Vill du hellre ha mail än brev brev hihi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet jau
Är du nöjd med ditt liv nt alla val & så man gör

men ja rätt så nöjd , men livet är nt direkt slut än! (:
Är du bortskämd jau (a)
Vad gör du i morgon Tar spruta *snyft* 
Vad du längtar till
Åka utomlands..<3
Har du bra vänner och äkta vänskap hoppas,
Vad du använder för shampoo olikaolika
En speciell dag du minns en när jag och min

bästa vän satt på en liten sten bro och var jätte

flummiga och typ fångade popcorn i munnarna

hadde löv race i vattnet nedanför och slängde

slängkyssar till alla bilar..♥

Och avril lavignes konsert "The best damn tour"

massa minnen utomlands och med båten o pappa.

Och jag o min systers när vi va ute två på natten

och badade i vår pool och gömde oss för bilar..

Hur gammal du är 14
Tycker du om någon just nu nt kär gilla
Om fem månader Haha vad vet jag så blond som

jag är..? (:
Du samlar på <necesärer väskor,och krämer typ :D
När du grät senast När ja kollade på filmen "click"
Vad du skulle göra om du vann en miljon bli glad *hihi*

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder nt viktigt alls

men dt är ju fint att ha dt men liksom inget nödvändigt höhöhö.
Vill du gifta dig inte än hah
Vill du ha barn jauu
Solar du ofta aa rätt så (h)
Är du bra på att laga mat Haha nej..?
Är du flygrädd njaje 
Hur vig är du i benen rätt så kan gå ner en rätt

så lång väg ner i spagat men i ryggen är ja stel höh..(;
Är du musikaliskhaha nej
Vad du helst dricker när du är törstig cider !
Din favoritglass Ben & Jerrys♥  ♥  ♥

Tror du på ett liv efter döden ämm..
Tycker du om sushi nt smakat men dt ser

nt särskilt gott ut kan man ju nt påstå..
Vad du helst äter när du ser på film lakrits, mörk choklad

& chips (sour cream onion)
Bor dina föräldrar tillsammans nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska Natt människa hahha :D
Din ögonfärg Blågrå aktigt
Har du någon gång gråtit dej till sömns oja
Biter du på naglarna nix
Röker du ne !
Senaste låt du hörde Ke$ha - get in line ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0