Torsdag

Var upptagen hela dagen igår så kunde nt blogga..
På dagen var jag ute med båten jag både solade badade &
seglade (y) Sen på kvällen var dt tänkt att jag o jossan skulle
vara med en kompis men dt gick nt, så vi var hemma istället.
Först åkte vi till maxi o handlade lite. Jag köpte en asiktsmask
och en rosa liten kepps. Jossan köpte oxå en rosa kepps och ett
manikyrsett. Jag fick prova det så nu är jag midsommarfin med
len hy och fransk manikyr..;) klockan nio igår kollade jag på en
komedi som heter "click" , hadde sätt den förrut men den är så
bra så ville se den igen. Serriöst den är sjukt ledsam..?! Börjar
alltid gråta när jag ser den. Ja, jo jag tog ett bad oxå sen gjorde
jag nt så värst mkt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0