Top model 2010

Det var ju ett litet tag sen nu finalen av "top model" var.
Men jag undrar bara tycker ni att rätt person vann..? Eller
vem tycker ni skulle ha vunnit tävlingen (?) ;) Själv hejade jag
inte på Nicole men jag tycker att hon är en välldigt bra förebild. Nicole
var ju den här lite udda tjejen so stog ut i mängden.Då kan hon ju visa
unga tjejer att man inte behöver vara den size zero (fast hon är inte direkt
tjock) och att man liksom inte behöver ha det där perfekta utsendet för att lyckas.
Det är svårt kanske att fatta vad jag menar , HAHAH jag suger på att förklara..Well,
man ska vara sig själv det är man vinner på. Själv hejade jag på Jennifer, Rachel &
Erin då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0