blahblah

I'm alive people ! :D , haha sorry har vart borta
ute med båten och myst några nätter skriver& lägger
in bilder om dt imorgon ! Sen idag har jag vart med
julia & josse. Vi åt popcorn & såg film  [hide and seek.]
För mej är det en gammal klassiker, sätt den miljontals
gånger ! Men vi hadde det mysigt ! Och sen senare vid
22.00 tiden typ gick vi ut och typ rulla i gräset haha? :D
Jag typ slog i huvudet och jag sitter o väntar på att en
stor bula ska växa ut i mitt huvud förmodligen *fniss*
Jätte kul att jag o julia börjat få kontakt igen lite mer
för vi var typ bästa vänner förrut men det är lätt hent
att man tappar kontakt..BTW är med i en tävling om
att man kan vinna en klocka från runns.se ! Serriöst
alla klockor var så snygga satt länge o funderade
vilken jag allra hälst ville ha ! Jätte bra tävling !
http://meandrunk.blogg.se/ - hittar ni tävlingen
WWWWIIIHHH vill vinna please :D [!?] om jag
nt vinner vill jag lätt köpa en klocka därifrån !
Sjukt snygga o billigt pris ! Dom på bilderna
kostar 125 kr styck ?! Finns många o välja
mellan la upp dom jag gillar mkt ! GOSH
vilket långt inlägg ! -Blahblahblahh-
see yaa b*tches





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0