"Galen tant på bussen"

Tänkte berätta lite om idag om någon bryr sig haha? Alla 8 : or skulle idag spela beach volleyboll i gbg högsbo. Först var jag välldigt negativ..Men det var verkligen skit kul :D Fast man typ dog av att springa i sanden där man sjunk hela tiden och jag var slut efter redan någon minut hehe..Just det sen på vägen hem åkte jag buss. Det var helt fullt i bussen för jätte jätte många 8 : or tog den så man fick stå upp och trängas. Sen på en hållplats kom en kvinna med ett barn in i bussen. Barnet var skit bortskämt och skrek och gapa att hon ville sitta ner.o att hon ville att vi skulle flytta oss. Mamman sa att vi var så helt dumma i huvudet eller ngt sånt för att vi inte flytta oss. Alla gav blickar till varan. Och jag log lite och då fick hon värsta damp och bah: Är det verkligen så himmla kul att jag står här med mitt lilla barn och kan rammla? e de det`? Jag sa äähh ne. Jag hörde inte det men josefin sa tydligen till henne "va fan, alla står ju oh trängs bussen är ju helt full. Vart hadde du tänkt att vi skulle ta vägen?" Haha då blev hon helt tyst. shit när hon gick prata vi alla där omkring as mkt om det.Jag är helt serriös jag vågade inte ens le sen var rädd att hon skulle bli sur igen. Förlåt men hon var inte hel normal? Höll på och säja hela tiden att vi var dumma för att när vi inte flytta oss när det inte fanns någon stanns att ta vägen osv? Sjukt. (hehe måla en bild på paint till texten, har inge liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0