första betygen.

Hehe..hej. Hadde en bloggfri dag igår. Igår shoppade jag en del av dom sista julklapparna , fick även med mej en söt spetskjol,ett gulligt halsband med en lång kedja med en rosett & lite mer. Kameran är nte här så kan inte visa upp sakerna än. Men ska lägga upp det sen iaf. Syrran fick vinter kräk sjukan igår (heter det så?) Aja..och vet ni vem som smittades? Jo jag, "wiho"..Så halv två inatt kräktes jag spydde jag och mådde skit. Men mår bättre nu. Har köpt några till julklappar idag. Hehe jag gör alltid allt i sista sekunden..Så jag köper försås julklappar dagen innan julafton, självklart. I Tisdags var det ju skolavslutning. Och då fick jag mina första betyg! :D : Bild:G , Engelska: G , HKK: G , idrott & hälsa: G , matte: G , Franska: G , No-ämnen: VG , slöjd: G , SO-ämnen: G , Svenska: VG. Blev nöjd. Särskilt med att jag fick ett betyg i mattematik. För mattematik är inte riktigt min grej, och jag har verkligen fått kämpa och kämpa för att uppnå ett G i matte. Sen var det kul att jag fick 2 VG oxå. ( Ni har inte sätt mej o min nya hårfärg än drf bjuder jag på 2 bilder där ni ser. Bilderna är från i Tisdags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0