www.jagärdumochefterbliven.se

Heey sveeerigggee ,
Har haft träning på gymnastiken idag då ! Första gången nu efter sommarlovet. Riktigt
jobbigt var det..Det var en del styrketräning och så nt så kul men men, det är för att få en
bra grund i det hela liksom..;) Men träningen var sjukt jobbig idag..Men det ska bli kul att
komma igång igen efter sommarlovet ! AAJA, Har precis spelat ett spel med familjen.O gissa
vem som förlorade haha? Jo jag *snyft*. Btw jag är typ värsta dumma blondinen ! På www.
gratisbio.se , sammlade jag ihop poäng genom olika erbjudande och så.Sen valde jag att få ett
presentkort från Bik Bok på 50 kr. O den skulle liksom kommit för typ 17 dagar sen..? Men haha
inte så konstigt att att den inte kommit. Jo, för jaskrev fel adress den skulle skickas till ! ÅHHHHHH,
www.jagärdumochefterbliven.se,Aja men om jag har tur så ordnar det sig,men jag känner mej
som en idiot..Aja här fick ni ett långt o ointressant inlägg av mej , varsegod. Nu blablablablaar jag
för mkt..så xoxo ♥

Några mobbade bilder från Gymnastik uppvisningen,vårupp-
visningen. Jag ser helt sjuk ut på bilderna men jag orkar verk-
ligen inte kladda över mej..Vi hadde aerobic tema det är därför
vi såg ut så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0