22 Augusti 2010

Imorse var jag jjjjäääättteeetrröööött *snark*..men ja som sagt skulle jag ju till
gymnastiken. Efter det klippte jag & sis håret. Så nu har jag lugg igen,yay *blablablabla..*
När jag kom hem var jag trött och kollade på en skräckfilm  - deadline, as bra e den!
Senare sååååååå..,jo ja satt jag ute på balkongen  & solade en stund oo läste twilight
fjärde boken. Sen efter en kort stund bestämde vi oss för att åka ut till båten. Så då
gjorde vi det. jag solade lite & badade ofc :D En stund senare åkte vi hem,på vägen
köpte vi godis. Väl hemma åt vi middag. Sen kollade jag på mtv - life of liz (y) Jag
kollade lite kläder oxså till imorgondagen Sen tog jag en dush & gjorde ordning mejj
för ssäännnngggeen och så fick jossan sin god natt puss oxå ofc .
Well, det var min dag anyways ♥.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0